Invalid form configuration. Missing "desc" attribute. Please provide a Description for this form

Getting the following error message: Invalid form configuration. Missing “desc” attribute. Please provide a Description for this form when linking to a s2Member-Pro-Stripe-Form https://hamar-tennis.no/min-side/abonnement/?s2p-option=1

This is the code for the page:

[s2Member-Pro-Stripe-Form]
[s2If current_user_is(s2member_level0)]

[s2Member-Pro-Stripe-Form level=“1” ccaps=“seniorabonnement,gjestespiller2018” desc=“Senior abonnement baneleie 1 år + ta med gjestespiller 2018 kr. 1600,-” cc=“NOK” custom=“hamar-tennis.no” ta=“0” tp=“0” tt=“D” ra=“1600” rp=“1” rt=“Y” rr=“BN” coupon="" accept_coupons=“0” default_country_code=“NO” captcha=“0” success="/min-side/kjop-bekreftet/" /]

[s2Member-Pro-Stripe-Form level=“1” ccaps=“seniorabonnement” desc=“Senior abonnement baneleie kr. 1100,- / 1 år” cc=“NOK” custom=“hamar-tennis.no” ta=“0” tp=“0” tt=“D” ra=“1100” rp=“1” rt=“Y” rr=“BN” coupon="" accept_coupons=“0” default_country_code=“NO” captcha=“0” success="/min-side/kjop-bekreftet/" /]

[s2Member-Pro-Stripe-Form level=“1” ccaps=“juniorstudentabonnement,gjestespiller2018” desc=“Junior/Student abonnement baneleie 1 år + ta med gjestespiller 2018 kr. 1000,-” cc=“NOK” custom=“hamar-tennis.no” ta=“0” tp=“0” tt=“D” ra=“1000” rp=“1” rt=“Y” rr=“BN” coupon="" accept_coupons=“0” default_country_code=“NO” captcha=“0” success="/min-side/kjop-bekreftet/" /]

[s2Member-Pro-Stripe-Form level=“1” ccaps=“juniorstudentabonnement” desc=“Junior/Student abonnement baneleie kr. 500,- / 1 år” cc=“NOK” custom=“hamar-tennis.no” ta=“0” tp=“0” tt=“D” ra=“500” rp=“1” rt=“Y” rr=“BN” coupon="" accept_coupons=“0” default_country_code=“NO” captcha=“0” success="/min-side/kjop-bekreftet/" /]
[/s2If]

[s2If current_user_is(s2member_level1) AND !current_user_can(access_s2member_ccap_gjestespiller2018)]
[s2Member-Pro-Stripe-Form level="*" ccaps=“gjestespiller2018” desc=“Ta med gjestespiller 2018” cc=“NOK” custom=“hamar-tennis.no” ta=“0” tp=“0” tt=“D” ra=“500” rp=“1” rt=“Y” rr=“BN” coupon="" accept_coupons=“0” default_country_code=“NO” captcha=“0” success="/min-side/kjop-bekreftet/" /][/s2If]

[/s2Member-Pro-Stripe-Form]

Put the conditional outside the form code, not within it.

Thx @KTS915 your solution solved the problem!

1 Like